Första dagen i skolan,

Ja, det började med en film om när jesus korsfästet. Minns inte va filmen hette men riktigt hemsk va den!
Sen på svenskan läste vår cplärare för oss. Om mobbning typ, och hennes röst tog kol på mig.. pallar inte o bara sitta o lyssna. Och nästa lektion då vi också har fröken CP så kunde hon inte komma på något bättre än FILM. Jag trodde seriöst ja skulle döööööö. Det handlade om en ung neger som fått barn och inte va tsm med sin kille o blablabla.. kunde verkligen inte konsentrera mig på den filmen.

Jag måste bara säga en sak.. vår klass. snälla.. HAHA! Helt underbar <3 Men ändå så jävla sjuk. Ingen är den andra lik.. och det gillar vi (y)

Efter skolan så följde ronak med mig hem, för hon har inte några hemnycklar (y) Men vi drack tee och kollade på Kniven i hjärtat. Men efter typ ett halvt avsnitt så somnade jag... pinsamt! Men ja från 2-5 o när ja vakna så satt Ronak fort vid min dator och kollade på Kniven i hjärtat. Haha stackars henne!

Men nu ska ja ut på en lång promenad med Carrobarro, KALLT men bra! (;




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: