Friday, i im in love!

Ja, det kunde man ju iallafall önska att man var!
Riktigt längesen man kände sig kär, vilket kanske är en bra grej.
Kärlek leder bara till att man blir sårad, och ja orkar inte bli sårad fler gånger.

Fredag i dag ja, och ja sitter här framför min sega dumburk. kul kväll asså..! Men har man inte tråkigt så kan man heller inte ha kul, så idag har jag haft en såndär tråkig dag. FÖRUTOM när jag var på promenad med Carro.  Vi tog en lite längre promenad i dag, gick förbi ishallen, coop och aspö. Riktigt roligt och vi har alltid så mycket att prata om! 
Men iallafall det roliga är att på Timmervägen och Barkvägen här i ryd har varje träd täckts med svarta kråkor! Ingen aning om vart de kommer ifrån, men det blir fler och fler för varje dag man går förbi. Och det börjar bli rikigt läskigt! Månen var täckt av gråa måln, svarta kråkor som sitter i tätt i alla träd.. någon mer än ja som täcker på en rikigt rysarfilm?
Vi gick och va livrädda, för precis när vi går förbi träden så flaxar kråkjävlarna iväg och vi går och skrattar åt varandra som hoppar en halvmeter upp i luften varje gång de flyger iväg!

Snart ska ja lägga mig, tänkte göra en header till Carro och samtidigt bestämma vilken film ja ska somna till, Godnatt <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: