Glömde visst blogga i går,

Men i går hade jag en lektion i skolan, varmkök som var i från 8-11 sen stack man hem och pluggade lite. Fattar ingenting och ja har om prov på fredag.. poor me! men vi får vell se hur det går. hoppas på godkänd..

Var ute och gick med Carro och hundarna, men det slutade med att vi båda låg i snön och skrattade, haha! Så vi vände och gick hem igen. Vi fick iaf ihop våra 10.000 steg, gött som fan. veckan har börjat bra och alla dagar är gröna! (;

När ja kom in la ja mig i sängen och plugga. Det gick vell en timma och sen somnade jag.. haha! Typiskt. Ja blir så otroligt trött när ja läser.. mystiskt!

Sen är sökningen från sommarjobb klart! Tack Carro för att du tog med mig, och ja håller tummarna för oss båda (y) Ringde även chefen på det stället jag vill vara på och hon skrev upp mig och sa att ja nu stog högst upp på listan, UNDERBART!! Ingen annan har ringt än.. haha! (Y)

What ever, idag är det onsdag vilket betyder att jag är ledig! Har vart hos min kusin och kollat på fåglarna, skriver mer om det i nästa inlägg.

Btw, vill tipsa er om något riktigt GOTT! Ska vi kalla det kyckling tallrik? (a)
Det är altså Pommes, kyckling filé och paprika i en "röra" och brevid är det min special sås som består av creme freash (?) och pommes krydda och lite sallad brevid (Hade ingen gurka el tomat -.-) Måste testas!





 Betyg:
   



Till sist vill jag bara Grattulera min gammla klasskompis som skulle fyllt 18 år i går (19/1).
Jag hoppas din dag där uppe har vart bra, som du drömt om att den skulle vara fast på en helt annan plats.
Läste på din Facebook profil förut, och dina vänner behöver dig. Dem har firat dig, även om du inte var med så har de gjort allt för din skull.
Det är orättvist att livet var så kort för dig. Det är jobbigt att tänka på att du är borta, jobbigt att se alla op tjejer utan att du är där, jag ser på dem att de saknar dig!
Även jag saknar dig, tro inget annat. Men ja ångrar att vi tappade kontakten när jag bytte klass.
Men nu vill jag gratulera dig och hoppas att du kan se och höra alla gratulationer.
Du behövs här nere på jorden Amanda!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: