Sex kväll,

Minns ni att jag skrev om en sex kväll som vi i happy go lucky arrangerat? Idag ska den äntligen bli av! Jag är iof fortfarande lite sjuk. Men det får gå, kan ju inte avsluta mitt jullov med att ligga hemma och tycka synd om mig själv! Även om ja häldre skulle lägga mig i sängen och kolla på film. Men vila får man göra när man blir gammal.

Aja, nu får ja ta o börja sminka mig! ska egentligen vara där om 40 min, men ja pallar inte va där i från 4 till typ 11 Oo. så bra mår ja faktist inte! (a) Så jag väntar på att Jonna kommer hem från falköping och sen åker vi tsm, mycket bättre att åka buss med lite sällskap.

Ne, nu får ja sluta skriva. Ska ta med mig kameran så ni ska få se kvällen i bilder, ja lovar!

Postat av: inger helén

sv: åh tack så hemskt mycket :)

2010-01-08 @ 20:56:23
URL: http://smallwishes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: