The wisher.. usch!

Carro och ja kollade precis på The wisher, fyfan säger ja bara. Har ni inte sett den så.. se den, men ändå inte!
Gillar ni skräck filmer så är den bra!



Ingen av oss vågade gå ut ur mitt rum, ut i hallen eller ner för trappan. Livrädda och ja som lovat att ja skulle följa Carro halvvägs hem. Emil va snäll och sa att ja fick ringa honom, annars hade ja inte vetat vart ja skulle ta vägen fan. Ska aldrig se på skräckfilm mer!!


Vi var också ute och gick, i två timmar! Och klantig som jag är så skulle jag sparka på en snö/is hög så det blev små bitar av den så ja kunde kasta till öje, men jag sparkar över den och ramlar in i all snö och öje tror ja leker med honom så han hoppar överlyckligt över mig och tar min vante som carro sen försöker springa efter och ta! haha. Allt blev bara värre och värre, haha och vi as garva och det gjorde ju inte saken bättre!

Postat av: jossan

va den bra ? :)

2010-01-24 @ 21:07:41
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: