Gårdagen på Olarry´s

Förlåt för att jag inte uppdaterade i går, men ja hann verkligen inte! Men ja ska berätta för er va gårdagen bjöd på. Men först.. VA HAR HÄNT MED BLOGG.SE ?! Hur ser det ut.. ? usch! Ja trivs inte alls i det nya..

Igår Följde jag och Sandra med Emil och Anton till Olarry´s. De skulle kolla på Hockey Modo - hv71 tror jag det var, och ja o Sandra var SÅ intreserade.. haha! Men kul hade vi fan ändå! Efter en stund kom Kristoffer och hans kompis,Martin. Tror inte de heller var så intreserade så vi fyra satt och snacka massor, och efter hockeyn va slut och hv förlorade.. haha! De som Emil och Anton håller på, stackars dem!;) Men iaf, slutade med att alla satt och pratade om .. ja det kanske ja inte ska skriva. Vet faktist inte vilka ni är som läser! Men vi hade en mycket trevlig kväll som måste göras om!

Här kommer lite bilder från kvällen;
Klicka på de små korten för att få de större!

Sandra som inte ville va med på kort


Grabbarna var inne i matchen


  

Martin och Kristoffer


Hmm, ja Sandra hittar alltid det mest konstiga!;)


Min lilla rosa kamera är kass!


Kristoffer


Martin


Anton, Emil, Sandra och Martin


 


Sen har jag bara två ord att säga och det är Chilinötter och Karlsborg!
Tack för en jätte trevlig kväll grabbar och Sandra ;)

Postat av: Remisigrid

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-10-07 @ 08:17:45
URL: http://remisigrid.blogcheapster.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: