Vilken jävla klantskalle!

Imorse när ja städade så la ja ut mitt täcke på balkongen för att förra natten va så fruktansvärt varm. Tänkte att den skulle få ligga ute tills ja städat klart. Men mitt i städningen så skulle vi äta och sen iväg till min syster och ja hade inte en tanke på mitt täcke. Nu när ja skulle lägga mig så kom ja på att mitt täcke fortfarande ligger ute på balkongen, helvete! Så nu ligger ja under ett iskallt täcke och fryser igäl! Tur att man har filtar som legat inne iaf <3


Imorgon är det måndag och då ser det ut såhär;
- Skola 8-11.30
- Shoppa med ronak
- 15.45 Hemligt uppdrag! (någon som klurat ut va ja håller på med?)
- Promenad med Carro (Om det inte är för kallt och mörkt!)

Men nu ska ja fortsätta att kolla på Johan Falk och försöka sova, Godnatt ♥

Postat av: jossan

sv; jag och min kompis brukar kolla på skräckisar tsm, men asså de brukar ju vara ganska läskigt :p

2010-01-24 @ 21:46:59
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Nicke

aa jag vet;)

2010-01-26 @ 22:21:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: