*

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering!
Det började med att mitt internet inte fungerade, efter jobbet i söndags så satte jag mig i vår gunga ute på balkongen med datorn i knät och sen la det bara av. Typiskt.
Fick inte i gång det förens en vecka efter, men då visste ja inte va ja skulle skriva så.. därför har det blivit såhär.

Har egentligen ingenting att skriva nu heller, men tänkte ja kunde berätta vad som hänt, om någonting intresant nu harhänt vill säga.

Har haft en underbar ledig vecka och legat uppe i stugan och solat nästan varje dag. as gött!
Umgåtts med vänner, haft en riktigt rolig vecka måsta ja säga. Shoppat i göteborg, spelat monopol ;) och ja, va mer ska ja säga ?

Igår åkte jag och min vän Cajsa till hennes Pojkvän i Trollhättan, dunka musik och prata om allt mellan himel och jord påväg dit och hem. Var på någon klippa i närheten av va han bor. As fint och ja vill dit igen! När ja har ork att ladda upp några bilder så ska ni få se va ja menar.
Inte ikväll tror ja inte, börjar jobba kl 3 så inte innan det iaf.

Förövrigt har ja AS ont i min rygg och kan knappt röra mig.. äter alvedon stup i kvarten och hoppas på att det ska gå över.

Nu ska ja vila innan ja börjar min cykel färd mot jobbet, kolla på Wallander och hålla tummarna för att min rygg kommer bli bra igen.

Lovar att ja inte ska dröja lika länge tills nästa uppdatering!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: