Mombasa

Idag har vart en sån underbart bra dag!
Mina kusiner och compani från finland får mig på så gott humör, puss på det.
Vi går med små flin på läpparna och skrattar hela tiden, pratar om minnen och massa dumheter vi gjort, gör nya saker vi länge kommer att minnas och bara känner varandras närhet. Detta har ja saknat ♥

Men i morgon blir det jobb igen, och inte för att det är tråkigt på jobbet eller så.. så kommer det bli riktigt segt att gå dit när man vet att all glädje kommer att stanna här hemma. Eller ah, hos min andra kusin då.

Har legat och kollat på Mombasa om och om igen, flera gånger.
En film som vi altså Jag, Emma och Iitu kollar på när vi är tillsammans. Varje gång ser vi minst en gång på Mombasa, en helt underbart bra film (Y)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: