Åh, gud va skönt det var med en dusch! Va skulle ja göra om det inte fanns duschar? I LOVE IT!

Iaf, jag och Anna har haft det jätte mysigt! Jag, hon en stor godispåse och Cola på bryggan vid sjön, och en massa snack. Hur underbart som helst, och vet ni va det bästa va? Den brännande solen.

När vi kom tillbaka till stugan va vi båda jätte sega och orkade inte göra någonting, vi tog fram en kortlek men orkade inte komma på ngt att spela så vi fortsatte vårat snack!

MEN i morgon är det Onsdag, och då hoppas ja att ni håller tummar och tår för mig. Kan berätta i morgon va det handlar om, gör bara som ja säger!

Efter onsdag kommer TORSDAG och då kommer min syster, BELL och fredrik till skövde, eller ah, de sover i Tibro en natt. och på FREDAG kommer min saknade Bell ♥


Bell och Milja, mitt kusin barn.
Så söta ♥


Ne, nu blev ja riktigt sugen på att läsa en bok, samtidigt som det går en bra film på tvn, hm...
Vilka problem!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: