gókväll, gonatt eller kanske snart godmorgon?

Nu har ja precis kommit hem efter kvällens tokigheter. Det började med att ja, Carro och Jonna sjöng singstar, riktigt kul är det, var ett tag sen man spela nu faktist.Men ja är kung på det ändå ;)
Sen blev vi sugna på sån korv i bröd *Visar med händerna, för vi aldrig kommer ihåg vad det heter* så ja och Jonna tog på oss inlines och Carro tog min cykel så stack vi iväg till statoil, och till er som inte känner till vägen till statoil så kan ja medela att det är 70% uppför och 30% plan mark, så ja vi va genom svett när vi kom fram! Och inte va vi sugna på korv heller, typiskt! Men vi skulle ge oss själva någon belöning, så det blev choklad! Men det va så fruktansvärt mkt mygg så vi drog tillbaka till ryd isf, och påvägen hem i alla nerförsbackar som vi bara rulla ner i kom vi på att vi ville spela kubb, sagt och gjort! Vi ställde oss mitt i en grus väg och började spela, "ingen som är ute och går nu ändå ju ". Jag och Jonna mot Carro och hennes hundar ;) Vi körde i ca 1 timma, med klossarna flygandes fram och tillbaka, till slut sköt Carro ner sin sista men MISSAR kungen så ja och Jonna vann!

Det var min kväll det, hoppas det inte blev för mycket att läsa ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: