ZzZzzz

Jag ligge i sängen hos pappa nu och är HUR J'VLA TRÖTT som helst. Shit, mina ögon går i kors.
Imorses gick ja upp vid 8- halv9 för att fixa mig och cykla iväg till min kusin och kolla hennes små pojkar. Sen cyklade ja hem till mamma och packade mina väskor och kände mig som en cyklande packåsna och cyklade iväg till pappa. De borde sätt riktigt kul ut, en väska i korgen, datorn på ena styret, en stor skylt på andra och över axeln en stor bag. haha, ojoj!

Men iaf, här hos pappa har vi haft full rulle hela eftermiddagen. Vi har handlat, hela affären känndes det som! Vi har bakat tårtor, grillat (a), dukat fram för imorgon och annat små pyssel som behövs göras.
Och ja min klantskalle glömde kamera kabeln hemma hos mamma, typiskt! OCH MIN MOBIL LADDARE desutom. så det blir inga bilder från idag, synd!

Ne nu ska ja sova så ja orkar med morgon dagen då vi firar pappas 50års dag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: