Godmorgon måndag!

Ny dag, ny vecka och nya äventyr.

Va inte på så bra humör i går, kanske ni märkte. Men alla har vi dåliga dagar och ja kan ju inte säga att det är bättre nu precis.. Men men. Det får gå ändå!

Tänktre berätta lite om helgen medans ja sitter här och dricker kaffe och äter lite frukost.
Vi börjar från början då, Fredag, Valborgsmässoafton. Jag och Carro tog vårt pick o pack o for till Lidköping Festade med mycket trevligt folk, en riktigt trevlig kväll/natt vart det. Sen va det meningen att vi skulle åka natt bussen hem, fast både ja o carro kände att det inte va aktuellt o åka buss i över en timma i den situationen. Så J va så gullig och lät oss sova hos honom. Och ja kan säga att ja låg och små skratta hela natten. Carro är nämligen skit rädd för Katter och J har tre stycken.. haha, Stackars Carro! Hon låg iaf och små skrek hela natten då hon fick en katt på hoppad eller öppnade ögonen och blev mött med två stora katt ögon. HAHAH!;)

Lördag; Hände inte så mkt, vi var med Julia, Melinda och Johan en sväng tills våran buss skulle gå. Vi var hemma vid 5-6 tiden tror jag och då blev det flöt och sen blev det promenad!

Söndag; Jag och Carro tog cyklarna ut till stugan och pysslade lite. Men sen blev vi så sugna på att grilla så vi åkte hem och fick för oss att grilla på min balkong.. haha! Och ja kan säga att det inte börja brinna iaf, men det hände mycket annat. Vi fattade inte hur man andvände en engångs grill, så den startade aldrig, sen blev köttet bränt, pommeséna blev svarta, brandlarmet gick och sen kunde vi inte släcka grillarna. Det ända som var bra det va salladen^^, Jag och Carro är kungar på att laga mat. KLAGA INTE! ;D

Ne nu ska ja dricka upp kaffet innan det kallnar och sen göra mig i ordning för en dag som består utan skolan, gymmet och plugg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: