Godmorgon!

Eller morgon och morgon, det är ju förmiddag! Men idag har ja kvällen på praktiken så för mig är det en riktigt lång morgon ;) Så jag har möblerat (IGEN) i mitt rum, men nu är det riktigt snyggt! och damsugit har ja gjort så nu åker skobäckerna upp på bordet.

Men en annan sak... en väldigt tråkig sak. Ikväll är det sista avsnittet av Andra avenyn... och en tråkig sak på det är att jag praktiserar då det går på tv. Så ja kommer svika dem och kolla på Internett. Kanske redan nu? JA, varför inte? Det ska jag nog göra. Läxorna får vänta!
Men tillbaka till det ja täkte fråga, är det bra eller dåligt att det kommer att få ett slut?
- Jag själv tycker att det blivit dåligare och dåligare ju längre det blitt. Men ändå tråigt att de ska sluta sända det för man är ju lixom... FAST! hur ska ja klara mig utan Andra avenyn.. hahah! Kommer de ut på box sen så kan ja lova er att ja ska köpa den och så kommer ja o jonna sitta och kolla igenom den. ISTRÄCK!

Ne nu ska ja in på svt och kolla om den kommit upp! (a)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: