Grattis till värdens underbaraste mor!♥

Idag fyller värdens bästa mamma år, grattis!


Vi firade henne på prima, åt god mat och bara njöt av att få vara med varandra! Hon fick många fina blommor utav släckt och vänner som var här. Hoppas du fick en bra dag mamma, det är du värd!

Du ger mig styrka, du ger mig mod. Du är den bästa min kära mor! <3


Annars idag har jag vart i skolan och gjort Nationella prov i Engelska A, gick åt helvete..! Men men, ja kämpar på. Efter provet åkte ja nästan direkt till praktiken. Vilket ja helt glömt av att berätta för er hur det går där.

Jag är altså på Gyn-avdelningen på KSS, kärnsjukhuset här i skövde. Trivs jätte bra och var inte alls som ja trode det skulle vara. Utan mycket bättre, Personalen är underbar, och de förklarar, visar och låter mig prova på mycket nya saker vilket jag tycker är jätte kul!

På tal om kul, en annan mycket KUL grej som hände idag var att de ringde mig från Polen, typ.. om ja förstått det hela rätt så är det där dem tar hand om "oss" timvikarier o så. ah, där ifrån ringde de iaf och frågade om ja kunde jobba några dagar denna månaden på Tallstigen, där ja ska sommarjobba. Så självklart tackade jag ja till det!! Och det känns helt underbart att få gå tillbaka dit. Saknar hela stället, boendena och personalerna hur mycket som helst! Så det blir som en liten början på hela sommaren. Underbart!

Nu ska ja sova så ja orkar upp i morgon, visserligen har jag kvälls skiftet i morgon, men ja tänkte va så redig och plugga i morgon innan ja ska praktisera! Godnatt <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: