Hemma efter kvällens praktik

En mycket trevlig kväll på praktiken! Men eftersom att ja har tystnadsplikt så kan ja inte säg så mycket. Men det är lärorikt och ja lär mig något nytt varje dag. Trivs jätte bra måsta jag säga!

Men i morgon är jag LEDIG..Trodde jag, ja. Men det gör ingenting för ja ska Jobba på Tallstigen! Förstår inte, tror knappt det är sant. Kan man trivas så bra på ett ställe att man knappt tror sina öron när man först inte får sommar jobb där, sen ringer de igen och då är sommarjobbet mitt och sen ringer de ännu en gång och undrar om ja kan stå som timvikarie. Haha, helt underbart!

Jag måste säga att jag valt rätt linje iallafall. Jag ska inte säga att ja inte skulle kunna tänkta mig jobba som något annat, för det skulle jag! Jag skulle vilja jobba i en blomster affär. Nog för att ja inte kan någonting och blommor men det värkar vara så mysigt. I en liten butik i hörnet på en gammal byggnad med massa fina blommgrupper. Ja, skulle ja få byta yrke för en dag skulle det bli till florist! Fast... ja tror inte ja gjort något bättre val än va mitt gymnasieval var, haha! Ibland väljer man rätt väg.


Önskar bara att kärleken kunde gå samma väg.
Jag är så rädd,
rädd för att förlora dem jag har
rädd för att bli lämnad ensam kvar.
jag vill kunna älska, bli älskad och kunna vara glad för det.
Jag hoppas du förstår!

Jag gillar dig, och det menar jag! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: