Min garderob är ännu ett steg närmare

Blev ingen praktik för min del idag, orkade verkligne inte gå så ringde och sa att ja hade huvudvärk.. ja vet, dåligt av mig. Men ja har inga krafter för det idag, och när ja tänker efter så har ja nog lite ont i huvudet ;)

Men ja har suttit en stund och funderat på min garderob, det är vell ingen som missat att ja ska skaffa mig en riktigt stor och super snygg garderob med spegeldörrar? Men det är ju det är med hur inredningen ska se ut, ja vill ha så mycket i min garderob, tex alla kläder så klart, skor, väskor, halsdukar o skarfar, underkläder ytterkläder och ja.. ni vet säkert. men så loggade jag in på IKEA´s hem sida och hittade ett superbra pogram för just garderober, så ja har nu suttit där och funderat lite. Kom fram till en rätt så bra lösning, som kommer vara aktuell tills en ny idé kommer ;D

Såhär är min tanke ;


1. Förvaring av stumpor, trosor & BH (Lite tveksam över plaseringen)
2. Plats för hängande överdelar (jag gillar mer när det hänger än när det ligger ;))
3. Plats för byxor, linnen och tshirts (Lite sånt som inte andvänds så ofta)
4. Ännu mer plats för hängande (Men nu är tanker ytterkläder, tex jackor. Och det vita som hänger på stången är en kanon bra hängare för halsdukar osv )
5. Små fack där ja tänkt förvara väskor (Dock inte alla, men de som andvänds)
6. Sko hyllor (Räknat på 3 skor på varje hylla, så förvaring för 9 par skor, det borde räcka!)


Men ser ni det där ... vill inte säga vad, men i höger kant.. ehe?! Vart fan ska ja få alla dessa pengar ifrån ? - Sommarjobbet? - Ajjemen!

plus att i det priset (Vet inte om ja gjort rätt) men så är bara en glasdörr med räknad, den andra tog ja i trä för det fanns inte två glasdörrar att välja, men ja vet att det går.Ja tror ju glasdörrar är dyrare än trä, så det blir la några kronor extra! ><




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: