Ojoj, vilken helg!

Vi kan ta det lite kort, KANON BRA!.. haha, nej kanske inte så kort :)
Men i fredags som ni kanske redan vet så "jobbade" jag och Carro på O-discot (omsorgs disco, för utvecklings störda) det va inte lika mkt folk som det brukar vara, men fart va det på dom ändå. Och gud va kul vi hade, vi låg dubbel vikta flera gånger och garvade TILLSAMMANS med gästerna. Dom är så underbara och så fruktans värt söta. åh, va ja tycker dem är mysiga!

Lördag;
Jobba 9-14, kort och härlig dag. 5 timmar mer än ingenting ^^, På kvällen blev det att åka iväg till Tidan med Carro hem till Linda efter många tänk om, men och andra krångligheter. Men vi kom iväg och in på en fruktansvärt lång grus väg som vi trode aldig skulle ta slut. haha, när vi kommit så långt att vi trodde vi var i värdens ändå så ser vi huset som Linda bor i. Vilken jäka bonne ;) hehe. Men det va jävligt gött att sitta där. Och många mysiga djur hade dom. Kaniner (♥) 1 mor & 4 ungar, och om den SÖTASTE är en kille så blir han min. Naw! massor av hundar, kunde inte räkna dom, men de va vell ett 10tal och två hästar! Mysigt ställe :D Sen blev det Olstorp och BJÖRN ROSENSTRÖM! Jävligt kul hade vi, bortsett från min huvudvärk som kom från ingenstans och ja kände mig spy färdig flera gåner.
Bilder kommer i morgon!

Söndag;
Är vell inte så märkvärdigt, jobbat 14-21. Nu sitter ja här och kollar på wallander med Mamma och micke. Söndags mys (a) Ska snart sova, i morgon är det skola och sen hem och sova, för på natten blir det praktik!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: