Rip firren

Igår kväll dog min söta tjocka golfboll!
Innan ni börjar klaga om att det är ett litet akvarium så kan ja säga att hon legat där i högst 5 dagar, lilla firren har nämligen flyttat väldigt mycket. Först köpte jag henne och hade i mitt akvarium, sen när ja sålde mitt så flyttade hon över till mamma och mickes akvarium, och när de sedan gav akvariumet till Mickes son så fick firren flytta igen, men nu kan mickes son inte längre ha kvar dem, och vi har inte plats till ett så stort akvarium. Men ja ville inte spola ner min favorit i toalettstolen, så ja fixade en fin glas burk och la henne där i. Vi visste ju alla att hennes sista dagar var inne. Men min tjocka golfboll fick börja sitt liv hos mig, och även avsluta det här.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: