Söndags kväll = wipe out

Äntligen en lungn stund!
I fredags jobbade jag och sen skulle det ju bli lidköping. Men det blev aldrig av, och ja orkar inte gå in på varför.
I lördags kom mina syskon o co vi firade mamma, lite sent men det är inte ofta vi ses allihopa! Grabbarna blev lite väl fulla och natten blev va de gjorde den till. Katstrof ^^,
Idag har man busat med Lilla Bell och vart och firat min kusin som fyller år idag, GRATTIS! Sen åkte syster, fredrik och bell till tibro. Saknar dem redan, hoppas försäljningen av huset går fort så de kan flytta hit så fort som möjligt!

Nu ligger ja i min ny bäddade säng och kollar på Wipe out. Markoolio är med, haha riktigt kul! Synd att finland inte är med!! Men markoolio får vell representera finland, eller nej! Han åkte nyss ur tävlingen.. hahah! Typiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: