Vilken underbar kväll!

För ca en timma sen såg det ut såhär utanför vårat fönster.
Åh, våren är påväg :'D



Nu till något mycket tråkigare, plugga till religions prov.. ISLAM! Kan man ha en tråkigare helg än va ja haft?
Fredag: sov hela kvällen, för ja hade sån huvudvär och även värk i örat.
Lördag: gjorde typ ingenting förutom att ja la mig tidigt, för att ja skulle upp kl 6
Söndag: börja praktisera kl 7... KUL... not.


Mina tankar under helgen har verkligen snurrat hur mycket som helst,
Va har hänt, va kommer att hända?
Hur ska det gå?
hur känner du, hur känner jag?
Vart ska detta sluta?
Hur tänker folk egentligen?
Kommer ja att klara allt detta?
Kommer du?
Kommer vi gå igenom allt tillsammans?
Eller har du redan försvunnit ifrån mig?
Herregud, de va bara få tankar som snurrar i mitt huvud nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: