Min dröm i Google bilder!

Som ni vet så är ja jätte taggad på att flytta hemifrån. och det ska jag snart göra! men inte förens ja vet om ja kommer in på den skolan ja vill till eller inte. Känns så onödigt att fltta nu OCH i sommar. och sen kommer det ta några månader för att stå i kö och så, så det kommer inte löna sig. Så undertiden får ja leva i mina drömmar.

Nu ikväll kom ja på att göra en rolig grej, ja söka på google för vardagsrums inredning. Och hittade ett o annat, så om ni kan pyssla ihop mina Google bilder så har ni en bild över hur mitt kommer att se ut!;)


(Hoppas ni inte känner att det kommer bli mörkt, för det kommer vara vita väggar!)
 



En sånhär filt önskar ja mig i julklapp, en rosa!
 och gissa om ja har hittat den i garderoben inne hos mamma (a) 
Tänk va mysigt o ligga i den stora fina soffan med en sån mysig filt!


Sen kommer det även att stå en bur inne i rummet med en liten Charli i ;)


Postat av: Jane

Men shit vilken fin blogg du har!! :O Jävligt snygg, har du gjort designen? :) Det ser nästan ut som min lägenhet, om du hittar det i min blogg. Hehe, lite kul faktiskt.

2010-10-24 @ 22:15:40
URL: http://thediarybitch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: