Min lilla rosa samling

Här är en liten del utav min rosa flytta-hem-ifrån-samling. Sen har ja en del nödvändiga grejer som inte är rosa också, men de är inte lika roliga!


Här har vi en hel bild, med bla; städ, toalett, köks och porslins saker.


Lite närmare, och ni ser ju va det är. Hink, skur borste (utan skaft!) Party flaggor, toa borste, två pump, soppåsar, handuk, trasor, burkar, skärbrädor, någon slags "tång" och mot väggen står det underlägg.


Ännu en närmare titt, Här är köks redskap, mumin kopp, MCdonalds glas ;), pänslar, skålar osv.
 
Ska visa några grejer ja tycker väldigt mkt om eller som ja bara har lust att visa;)

Min favorit kopp som ja fått av mamma, den sparas fint i min samling.


En tvål pump som ja fick av min storasyster Sini i jul klapp, Gillar den starkt!


Rosa sop påsar som ja fick av min andra storasyster Mia, när ja fyllde år!


Hjärt-mått som jag vann på ett julklapps spel hos pappa förra julen!


Rosa penslar som ja fastnade för när ja var med mamma och Micke i någon tapet butik.


Sallads bestik som ja köpt på Indiska, de va på REA så de blev mina för en billig peng!

Postat av: Mimmi

Jag bara äääääääälskar dina rosa prylar! :)

2011-11-09 @ 00:27:55
URL: http://fuckedupfeeling.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: