Ledsagare

Sådär, nu har jag lagt mig till rätta i sängen tillsammans med mitt dumtäcke ;) Blev lite stressigt efter jobbet förut. men nu är ja här som ja sa att ja skulle va!

som ni säkert vet så jobbade jag hela sommaren på ett gruppboende ute i stöpen (skövde typ) och efter mitt sommar vik så frågade de mig om ja ville vara ledsagare för en kille i 20 års åldern. Varför inte tänkte jag, och tackade ja! Så nu på tisdagar jobbar jag mellan 18-20 och söndagar 10-12. På tisdagar går vi på öppet hus, som är som en aktivitets grupp kan man kanske kalla det. De hittar på olicka grejer, vi har tex grillat korv och gått tipspromenad, sjungt kareoke, käkat pizza och idag hade vi blombingo! På söngagar spelar vi Boule, men ja är sämsta på det.. haha! så vi har aldrig vunnit än så länge ;(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: