Måndag 6 september

Godmorgon!

Ihelgen har det vart fullt upp och därför har jag inte hunnit blogga någonting. Har bland annat umgåtts med mina vänner och jobbat. Men nu är det måndag och dags för skola igen!

Men vet ni vilken tabbe jag precis har gjort?
- jag vaknade kl 6 (klockan ringer kvart i) och fick värsta paniken att ja försovit mig, så ja slängde på mig kläder, fixade mig och skulle ut i köket och fixa frukost. Då kom ja på att ja skulle leta efter skåps nyckeln i väskan och hittade mitt schema och tänkte att ja skulle kolla va första lektionen var. Och då ser jag att vi har SOVMORGON till 9.50.. TYPISKT MIG. Aja, nu sitter ja här och njuter av att ja ska lägga mig i sängen snart och kolla på vakna med the vois :)
Postat av: sara

riktig fin blogg, blir seriöst avundsjuk ! :)

2010-09-11 @ 17:17:11
URL: http://ttres.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: