Bussinlägg

Har precis klivit på bussen mot Hjo. Vart en sväng på stan med mina vänner Hanna och Niclas. Åt god lunch och shoppade lite kläder! - Ajabaja! Som mamma kommer säga ;) har också hunnit jobba några timmar, blommbingo stod på schemat och vi var de första som fick bingo, jag och killen jag är ledsagare åt. Var ju på praktiken idag också, och som jag berättade i morse så kom min lärare och kollade hur jag hade det. Och aldrig har någon sagt något negativt om mig på en praktikplats eller arbetsplats och inte heller idag. Vilket är ett mycket bra betyg! Jag trivs toppen bra där och de trivs med mig. "Det känns som att du jobbar här, jag tänker inte på att du är elev!" fick jag hörd en utav de första dagarna och det värmer. För om de inte tänker på att jag är elev så måste jag vara erfaren och smälta in. Ska bli tråkigt att avsluta min praktik, men kul att börja på ett nytt ställe och där emellan en vecka på IVA (påsklovs veckan). Blir mycket text i bussinläggen då jag skriver för att tiden ska gå och skriver från iphonen och kan därmed inte ladda upp bilder:/ tråkinlägg kanske jag ska döpa om de till ^^ ne, nu sätter jag punkt så hörs vi när jag kommit fram till jonas:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: