Fredag

Har vart hemma sen i morses, men nu fick ja äntligen tid att kika in!
Igår kväll rensade vi hela min dator.. va det nu heter? Tog bort exakt allt och sen in med det igen. Så det känns så fresht nu :) Har instalerat hela dagen så inte kunnat göra så mkt annat med datorn. Sen har jag och J även vart på Maxi eller Elins esplanad som det nu så fint heter och shoppat lite. Jonas har blivit en riktig stor shoppare, HAHA! Precis som Carrobarro.. och båda typ skyller på mig ^^  Påtal om Carro så sitter jag och väntar på att hon ska svara på mitt sms, om hon vill följa med ut och fota vid stugan. Men vet dock inte när hon slutar.. surt!
Fint med solen nu och alla fina vårtecken! Visar er bilder sen, som ja lovat med allt annat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: