Settlers

Tänkte visa några bilder från ikväll då vi spelade. Orkar inte gå in på hur man spelar för det är så mycket regler och skulle ja börja förklara så skulle ja tappa bort mig själv. Haha.. Tycker ni det ser kul ut så sök på google, mitt bästa tips och läs mer ^^
Jonas visade detta spel för mig och ja fastnade för det, tyckte det va skit kul. Förra helgen spelade vi det med Jonna och hennes pojkvän som också fastnat för det. Det är mycket regler men super lätt när man väl förstått!
Spelet får faktist en 5 av mig, ser inga fel i det. Eller det enda felet är att man bara kan va fyra. Men hört att Jonas och hans vänner pratar om att det går att "Förstora" om man köper mer grejer till det. Men som sagt, googla! :)
Postat av: Anonym

ÅH, settlers har varit favvospel sen jag var 10! vi spelar det alltid hos min syrra i nässjö:) enligt är utbyggnadsettet (båtar och hamnar) inte värt perngarna, det är bara mer komplicerat och inte så roligt. vi har det, men brukar alltid köra utan! öva nu så fixar vi en battle nästa gång vi ses! kram maija

2011-04-04 @ 23:11:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: