11 Januari - Första dagen på IVA

Äntligen känner ja riktigt för att blogga. Idag är ja riktigt glad och taggad! (Även fast det var första skoldagen)
Hade en lektion i skolan, Historia.. så det gick snabbt och lätt. Efter det stannade jag med Anton (en klasskompis) i stan för att köpa biljetter för ikväll, då det är 150 dagar kvar till studenten. soo.. PARTY TONIGHT!

Dock ska jag snart iväg och göra mitt första pass på IVA, intensiv vårds avdelningen på KSS, Kärnsjukhuset. Är riktigt glad över det :) ska vara där tre dagar denna veckan för o se hur ja trivs, hur dem trivs med mig osv. Om allt går bra så ska ja söka sommar-jobb dit.

Men det känns som jag har hur mycket tid som helst. För ja hade räknat med att ja började klockan 2 men när ja kollade i kalendern igen så stog det 15.. åh va glad ja blev. Har Valt ut kläder och allt för ikväll.. så efter jobbet så står skussen utanför och ja drar iväg till krogen direkt.. haha.. känns skit bra ^^,

Oj, känns som ja har hur mkt som helst att berätta.. Men det får vi ta en annan dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: