Godmorgon Tisdag!

Godmorgon
Nu ska ja snart gå ut mot bilen för att åka iväg till praktiken. Alltid lika nervös när ja ska till nya ställen..eller nej, nu ljög jag. Jag har vuxit massor inombords under de senaste 5 åren. Då ja bytte skola i 9ode klass, men de mesta har hänt under mina 3 gymnasie år och där emellan gick ja 1 år på IV. Nog om det, nervös är jag. Inte lika nervös som jag va på min första praktik, men nervös är jag.
Jag tror det kommer att gå bra, jag vet att det kommer gå bra!
Dock har jag insett att äldrevården inte är någonting för mig, jag gillar äldre och är possitiv till att jobba med dem. Men nu när jag fått se så mycket annat så lockar andra grejer mig mer.
Nu åker jag till Ekedal, österbo!
(Bilden på de söta tanterna är från google)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: