hm..?

Praktiken gick toppen bra, och de va mycket bättre än va ja hört att de skulle va. Tror ja kommer stor trivas :) Har inte kunnat blogga så mkt idag. För när jag och mamma kom hem så började vi med maten, så kom min vän Hanna, sen släppte hon av mig vid jobbet, sen direkt till gymmet och nu sitter jag äntligen här!
Men hjälp mig.. jag har ett problem! Såfort ja öppnar en bildmapp, redigerar en bild eller någonting annat som har med bilder att göra så hänger sig hela datorn.. förstår inte va som händer. Det går inte göra någonting! Inte en knapp funkar.. bara ON/OFF knappen, som tur är. Och när ja stänger av o startar om så blir det som vanligt Oo .. Knepigt.. Någon som vet va de kan va eller har ngt ja kan testa?
Bara för att pröva så får ni en bild här;
Det funkar ju iallafall..
Postat av: Johanna

Vilken mysig bild.

2011-03-23 @ 17:16:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: