ZzZz..zZ..z..

Somnade visst under filmen, ovanligt?-Nej. De som känner mig vet hur svårt jag har för att koppla av och sätta mig ner.  Jag somnar direkt! Och det kanske inte är så konstigt med allt ja har på mitt schema. Ska bli så skönt med studenten, och slippa skolan!!!! Fast ja är lite sugen på att lästa några kurser på distans ex Teckenspråk och ledsagning(Tror ja kursen heter) fast det är ju inte samma sak som att gå i skolan 5 dagar i veckan och jobba därpå. Men vi får se. Just nu känns det som att jag efter studenten (Och sommar-jobbet) bara vill lägga mig ner i min säng, under mitt duntäcke, på min favorit kudde och bredvid min pojk och sova minst ett år och fan för den som väcker mig ;)
Ska fortsätta kolla på filmen nu och se om ja somnar igen, och det kan vi hoppas för imorgon ska ja upp på cykeln 06.10 igen.. lägntar redan till att se en halv vaken Hanna cykla iväg på sin vackra rosa cykel!
Håll utkik i morgon efter 6.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: