Te och ingenting mer..

Gokväll!
Är nu hemma för kvällen, vilket är skönt. Har vart en lugn dag men ändå mycket att göra. Nu sitter jag och pojkvännen i köket och dricker te, Jordgubb och grädd te. Super gott!
hihi, en lustigsak som vi kan förknippa med inlägget tidigare är att jag tillocgmed nu tänker på hur vi sitter i min lägenhet och dricker te. I mina koppar, teet står i fina små plåtburkar i mitt kök, vid det vita köksbordet med en rosa duk på och köket ska vi inte tala om.. så snyggt kommer det att vara!!
Nu ska vi snart lägga oss för annars kommer pojkvännen min va en ET i morgon och inte fatta vad det är som ringer.. hihi!
Imorgon ska jag även till KSS, för andra sprutan för vaccinet mot Hepatit C! usch..
Postat av: Erika - Mamma till Tino

Man får skicka mms då funkar det :) hehe

och om du har fler bloggar så måste man skriva med nummret på bloggen ;)

2011-05-12 @ 08:24:38
URL: http://eeaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: