Nervositet

Nu är det inte många dagar kvar och det är MASSOR av tankar som snurrar i huvudet. Ska jag klara av att flytta ifrån mamma? Ifrån en lägenhet där det alltid är en massa folk och fullfart helatiden till en lägenhet där det bara är jag och min kanin charlie? Tur att han finns iaf. Och självklart kommer min fina pojkvän och mina vänner va välkomna dygnet runt! Jag är rädd för att gå och lägga mig själv i denna mörka tid. Jag önskar ja hade flyttat på sommaren ist, men nu har jag den framför mig och ja har så många planer och mål ja vill göra under sommaren och fram tills nästa årsskift. Ett utav dem är att växa i mig sjäv genom allt som har med flytt och papper och göra.
Jag har fått hem massa papper som ska fyllas i ang adressändring osv. I mängden blir det jobbigt.
-
Men ja ser framemot flytten, tapetseringen och alla fina möbler!
-
Varje kväll när ja ska försöka sova ligger ja och tänker på hur ja ska möblera.. åh! Jag vill flytta nu!! Denna kännslan är underbar, att längta efter någonting som kommer bli så bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: