Dag 08 – Favoritsaker

Okej, nu kör vi igen! Fortsätter på listan "30 dagar" för att läsa tidigare dagar så hittar ni kategorin till höger.
- (Blir tokig..Varför funkar det inte att dela in i stycken?)
Hm.. Favoritsaker?
-
Saker jag inte kan klara mig utan är Mobil, plattång, ansiktskräm/bodylotion, DUSCH, pengar.. Kan det va favorit saker? Rätt tråkiga att skiva om.
Skulle istället kunna skriva om MUMIN! Jag var i finland för snart 2 veckor sen, och där finns det verkligen mängder av mumin prylar och jag skulle villja ha allt!!! Jag har ex börjat samla på Mumin koppar, de kostar ca 10€ =100kr/st (i sverige 200kr/st) Jätte söta och finns i massor av färger och motiv. Sen finns det allt från saxar, burkar och kannor till handukar, vaser och påslakan.
-
Här är en dålig bild på 4st mumin koppar som jag köpte i Finland. Tog detta foto för att minnas vilka ja köpt, då jag lämnade kvar dem hos mina kusiner för att mamma ska ta med de hem i slutet av sommaren då dom åker med bil och jag flög.
-
Fick även en förtidig födelsedags present av mina fina kusiner. Det är fyra mumin figurer. Mumin-mamma, Mumin-pappa, Mumin-trollet och Snorkfröken. Även de är kvar i Finland för att få åka bil hem.
-

UPDATE: En bild på de koppar jag har i skåpet hemma.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: